31 Aralık 2012 Pazartesi

SON ADA

ALINTIDIR.

Basım Yılı : 2008
Yayınevi : Remzi Kitabevi
Sayfa Sayısı : 183

Ömer Zülfü Livaneli' nin okuduğum
ilk kitabı Son Ada...

Ülkemizin sorunlarını bir ada üzerinden
okadar güzel ve yalın bir dille anlatmışki yazar
gerçekten hayran kaldım.
Cümleler ve anlatım çok akıcı.
Bir film izliyor gibi hissettim kendimi...

Medeniyetin ve demokrasinin arkasına sığınılarak yapılan
bir takım hatalar ve halkın bu aşamalardaki
rolü üzerinde durmuş yazar...

Doğayla iç içe bir ada...
Adanın sakin hayatına alışmış küçük bir halk...
Halkın mutluluk kaynağı martılar...
Bir gün çıkıp gelen bir devlet adamı...
Ve 
bunun sonucunda oluşan olaylar...

Herkese tavsiye edebileceğim bir kitap...
Mutlaka okuyun;)

Yorumlarınızı bekliyorum...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)