28 Aralık 2012 Cuma

2 - DRIVE / SÜRÜCÜ

ALINTIDIR.

Yönetmen : Nicolas Winding Refn
Türü : Aksiyon, gerilim, macera 
Yapım Yılı : 2011
Türkiye' de Gösterim Yılı : 2012
Süre : 1 saat 35 dk
IMDB Puanı : 7.9

2012' nin ilk yarısının en iyi 15 filminin
ilkini burada yazmıştım.

Sıradaki filmimiz ise SÜRÜCÜ.

Bu film 2011 yapımı bir film fakat Türkiye' de
2012 yılında gösterime girmiş.
64.Cannes Film Festivali' nde ise En İyi Yönetmen
ödülünü almış...

Konusu çok basit ve çok yavaş ilerleyen 
bir filmdi bana göre.
Sürücü bir kahramanımız var ve bu kahraman 
hırsızlara kaçmalarında yardım ediyor, 
tamirhanede çalışıyor ve aynı
zamanda da filmlerde dublörlük yapıyor.
Birde güzeller güzeli bir komşusu var ve
herşey o komşuyla tanışmasıyla başlıyor.
Başlıyor dediğime bakmayın öyle
heyecanlandıracak ya da şaşırtacak sahneler yok malesef...

ALINTIDIR.

Başrol oyuncularımız Ryan Gosling ve Carey Mulligan.
İyi oyuncu olmalarına rağmen sanırım
filmin durağanlığından dolayı çok fazla sıcak
gelmediler bana ama gene de haklarını yemek istemem...

Filmde en beğendiğim şey ise müzikler oldu.
Sadece müzikler için bile izlemenizi öneririm.
Eminim beğeneceksiniz;)

ALINTIDIR.

Ayrıca filmle ilgili ilgimi çeken bir detaydan
bahsetmek istiyorum.
Filmin yönetmeni Nicholas Winding Refn' in
arabalara karşı bir ilgisi yokmuş.
Hatta ehliyeti bile yokmuş ve
ehliyet sınavından 8 kere kalmış :)

İşte bu filmle ilgili aktaracaklarım bukadar.
En iyi filmler arasında olması ve müzikleri
bu filmi izlenir kılıyor.
Sizde bir bakın derim ;)

İzledikten sonra yorumlarınızı bekliyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)