11 Aralık 2012 Salı

1 - MOONRISE KINGDOM

ALINTIDIR.
Türkçe adı : Ayışığı Krallığı
Yıl : 2012
IMDB Puanı : 8.0
Tür : Komedi, Dram, Romantik, Aile
Yönetmen : Wes Anderson
Senaryo : Roman Coppola
Oyuncular : Jared Gilman, Edward Norton, Kara Hayward, Bruce Willis, Bill Murray, Tilda Swinton
Süre : 1 saat 34 dakika


Çook tatlı bir filmle huzurlarınızdayım :)
Oyuncu kadrosu, müzikleri, hafif sarımtırak sahneleri,
sakin anlatımı ve komik sahneleri ile
benim beğendiğim bir film oldu kendileri :)

ALINTIDIR.

İngiltere' de geçen olayda ailesini kaybetmiş,
etrafındakilerce çok sevilmeyen ve kendi dünyasında
yaşayan genç bir erkekle,
ailesiyle mutlu olmayan, kalabalık bir ailede yaşamasına
rağmen kendini yalnız hisseden genç bir kızın 
masum aşkları anlatılıyor.Genç adam ve genç kız 
kaçıyorlar ve onları yakalamaya çalışan
kalabalık bir topluluğun başlarından geçenler
anlatılıyor...

ALINTIDIR.

Sanatsal nitelik taşıyan bu absürd-komedi filminde
genç oyuncular rollerinin hakkını vermişler diye düşünüyorum.
Özellikle de kızın oyunculuğuna bayıldım.
İlk oyunculuk deneyimi olmasına rağmen
okadar güzel mimikleri vardı ki
hayran kalmamak elde değil...

ALINTIDIR.

ALINTIDIR.

2012 yılının ilk yarısının en iyi ilk 15 filmi arasına
giren bu filmi izlemenizi tavsiye ediyorum.
Oldukça duru bir hikaye ve izlemesi çok hoş..

2012 nin ilk yarısının en iyi ilk 15 filmi 
arasına giren diğer 14 filmin postlarında görüşmek üzereee ;)

Umarım beğenirsiniz ve yorumlarınızı paylaşırsınız ;)

Sevgiler...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)