27 Aralık 2012 Perşembe

EVİM SENSİN

ALINTIDIR.

A moment to remember filmini izleyip 
salya sümük ağlayan ben
Evim Sensin i izlerken 
komedi filmi izliyormuşum gibi hissettim malesef...

ALINTIDIR.

Konu itibariyle aynı olan bu iki film 
ancak bukadar farklı çekilebilirmiş.
İkisinide izlerseniz ne demek istediğimi
daha iyi anlıyacaksınız...

ALINTIDIR.

Film için tamamen berbat demiyorum tabiki 
çünkü sevimli gelen yerleride vardı.
Özelliklede babama aşık biri olarak 
Fahriye Evcen' in babasıyla
olan sahnelerinde duygulanmadım değil.
Sonuçta Türk insanıyız ve hepimizde böylesi sahnelerde
bir duygusallık söz konusu oluyor öyle değil mi ?
:)

ALINTIDIR.

Fahriye Evcen' in şımarıklığına ve bebek gibi
konuşmalarına sinir oldum gerçekten çok iticiydi
ama makyajsızda bukadar güzel olmasından dolayı
çok beğendim.
Özcan Deniz ise herzamanki gibi vücudumla
ve bakışlarımla etkilerim modundaydı.
Kaşlarını kaldırıp kasıla kasıla yürüdü durdu :)

ALINTIDIR.

Vee filmi belkide daha da gündemde tutan
Fahriye Evcen' in sesi ve söylediği türkü idi.
Ben çok beğendim güzel söylemiş gerçekten
ama gene de filmi kurtarmaya yetmedi bence;)

Herşeye rağmen bir emek verildiğine inanıyorum.
O nedenle sizlerde gidin görün derim;)

İzleyenler var mı peki siz neler düşünüyorsunuz ?








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)