7 Aralık 2012 Cuma

SENDEN BAŞKA YOK

ALINTIDIR.

Çeviren : Zeynep Heyzen ATEŞ
Yayınevi : Artemis Yayınları
Orjinal Adı : Anybody Out There
Basım yılı : 2009
Sayfa Sayısı : 570

Çok duyduğum bir yazar değildi Marıan Keyes
fakat sadece kapak tasarımından dolayı bile
alıp okurdum bu kitabı sanırım.
Çünkü ben bir kitabın içeriği kadar görselliğine de dikkat edenlerdenim..

Marıan Keyes 'chic lit' türü kadın romanlarının en önemli
kalemlerinden biri olarak sayılıyormuş.8 romanı ve 
2 deneme kitabı varmış.İlk romanı ise 1995 yılında
basılan 'Karpuz' adlı romanı...

ALINTIDIR.

Anna Walsh kitabımızın kahramanı.Aidan ise Anna' nın kocası.
Birbirlerine olan aşklarını, zamansız gelen ayrılıklarını ve 
sonrasında Anna' nın Aidan' a ulaşabilmek için
geçirdiği süreci anlatıyor bize yazar.
Anna' nın birbirinden ilginç kardeşleri, 
annesi, babası ve arkadaş çevresi de
kitaptaki diğer kahramanlar...

Yer yer duygusal yer yer komik bir kitap ve
dili oldukça akıcı.
Ben okurken baş kısımların biraz fazla uzatıldığını
düşündüm fakat ilerleyen sayfalarda
daha da heyecanla okumaya başladım.

Ayrılık, özlem, hayata kaldığın yerden devam edebilme,
sevgi, yalnızlık korkusu gibi konuları 
sıkmadan anlatabilen bir kitap.
Keyifle okuyacağınıza eminim ve tavsiye ediyorum;)

Okuyanlar, okumak isteyenler, okumam ben bu kitabı diyenler :)
Hepinizin yorumunu bekliyorum ;)

Bol okumalı günler...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)