20 Aralık 2012 Perşembe

KÜRK MANTOLU MADONNA

ALINTIDIR.

Yayınevi : Yapı Kredi Yayınları
Kapak Tasarımı : Nahide Dikel
Basım Yılı : 1998
Sayfa Sayısı : 160

Aşk bukadar güzel anlatılabilir mi ?
İnsan içini bukadar güzel dökebilir mi ?

Raif Efendi' nin Marıa Puder' e olan aşkını 
okadar güzel bir dille okuyacaksınızki
emin olun favori kitaplarınızdan biri olacak...

Raif Efendi' nin Türkiye' den Almanya' ya
olan yolculuğu, orada bir sergide gördüğü resimdeki
Kürk Mantolu Madonna ve ona olan aşkı....

Bu aşkın anlatılışına bir an önce
tanıklık etmelisiniz bence.Çünkü olayların anlatılışının
yanısıra kitabın sonuda bir okadar etkileyici...

Kitap hakkındaki yorumlarınızı bekliyorum ;)

Bol okumalı günler ....



8 yorum:

  1. Çok merak ediyorum bu kitabı :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle tavsiye ediyorum Çağlacım pişman olmayacağına eminim ;)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle favorilerimden biri, harikaydı. :)

    YanıtlaSil
  4. Aynı fikirde olmamıza sevindim ;)

    YanıtlaSil
  5. Ben 4 yıl önce okumuştum ama hala aklımdadır bir aşkı böyle anlatışı.Kesinlikle okunmaya değer :)

    YanıtlaSil
  6. Evet ben okumakta biraz geç kalanlardanım ama olsun hiç okumamaktan iyidir öyle değil mi ? :)
    Teşekkür ederim yorumun için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) Kitapsever bir insan olarak en sevdiğim şeylerden biri de kitap üstüne yorumlaşmak.Umarım devamı gelir böyle paylaşımların :)

      Sil
  7. Ben yorumlarımda çok fazla ayrıntı vermeyi sevmiyorum, bende uyandırdığı şeyleri ve tavsiye edip etmeyeceğimi yazıyorum genelde ve öylede olacak..Daha yazacağım yüzlerce kitap var yani paylaşacağım çok şey var sizlerle ;)

    YanıtlaSil



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)