12 Ocak 2013 Cumartesi

KAZANDIKLARIM KAYBETTİKLERİM...

Bir süredir, cenazemiz olduğu için
bloga uğrayamadım.
Bloga uğrayamadığım gibi eve de uğrayamadım.
E tabi bu nedenle sevgili Asabi Bakire' nin
çekilişinden kazandığım Mart Menekşeleri 
kitabı eve gelip gelip geri gitmiş...

Saolsun kargo yetkilileri kapıya ulaşamadıklarına 
dair bir kağıt koymaya üşendiklerinden
bende daha gelmedi demekki deyip duruyordum...

Bugün arayıp haber vermeyi akıl edebildiler 
ve sonunda kitabıma kavuştum;)



Uzun zamandır okumak istediğim bu kitabı
kazanmama vesile olan Asabi Bakire' ye
çoooooook teşekkür ediyorum ve sevgilerimi
iletiyorum...

2013 e bu güzel çekilişi kazanarak başladım
ama devamında çok sevdiğim birini kaybettim...
Mekanı cennet olsun...
Umarım devamın güzelliklerle gelir 2013...




4 yorum:

  1. öncelkle başınız saolsun. Umarım bundan sonra kaybetmeden devam edersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Gül..
      Ölüm çok acıymış bir kez daha anladım...
      İyi dileklerin için tekrar teşekkür ederim..
      Sevgiler ;)

      Sil
  2. Başın saolsun , çok üzüldüm. Yeni görebildim yazıyı geç yazdığım için kusura bakma.

    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim..
      Ne kusuru estağfurullah...
      Sevgiler ;)

      Sil



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)