6 Ocak 2013 Pazar

ALT RAF


Yayınevi : Yanankaravan Yayınları
Tür : Şiir
Tasarım ve Kapak : Gökay Yüzel
Basım Tarihi : 2012
Sayfa Sayısı : 91


Kitap Eylemcisi' nin çekilişinden
kazandığım bir diğer kitapta
ALT RAF idi...

Henüz çok taze olan bu kitabı okuma fırsatı
bulduğum için tabiki mutluyum
fakat
gerek şiir türünü pek sevmememden
gerekse bu kitabın tarzından dolayı
hiçbir keyif alamadım...

Evet kitap bir şiir kitabıymış fakat ben
nasıl birşey olduğunu, ne anlatmak istediğini
anlamadım hiç.
Bendemi bir sorun var bilmiyorum ama 
büyük bir çoğunluğun sevmeyeceğinden eminim...

Kitap 91 sayfa fakat sadece sağ
sayfalarda yazı var.
Bu nedenlede 15 20 dk gibi bir sürede
okuyabileceğiniz bir kitap...


İşte böyle sayfalar var kitapta 
oyüzden okuması çok kolay ama
dediğim gibi ben hiç birşey anlamadım...

Okuyupta anlayan varsa yorumlarını bekliyorum ;)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)