21 Ocak 2013 Pazartesi

HAYAT BEKLEMEZ

ALINTIDIR
Orjinal Adı : Too Good to be True
Çeviri : Fazıl Şimşek
Basım Yılı : 2008
Sayfa Sayısı : 336

Carey Browne ve Ben Russell arasında 
geçen ilginç bir aşk hikayesini konu 
alıyor kitabımız...

5 dakika içerisinde gerçekleşen bir evlilik teklifi,
sonrasında kurulan bir yuva,
birbirlerinin geçmişinden habersiz yeni evli çiftimiz...

Akıcı dili ve sade anlatımıyla 
beğenimi kazanan bir kitap oldu.
Sıkılmadan ve adeta film seyrediyormuşçasına
okudum...

Özellikle ilk görüşte aşka inanmam
diyenlere tavsiye ediyorum.
Bu kitabı okuduktan sonra 
ilk görüşte aşka, ani verilen kararlara
ve bunların sonuçlarına olan bakış
açınız azda olsa değişecek ;)

Aranızda okuyanlar varsa yorumlarını merak ediyorum ;)

Sevgiler....


2 yorum:

  1. Evet ben o ilk bakışta aşkta inanmayanlardanım :)Merak ettim kitabı okumayı düşünüyorum.Yorumlarımı yazarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Azda olsa fikrini değiştirebilecekse ve benimde bunda bir katkım olmuş olacaksa ne mutlu bana ;)

      Sil



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)