16 Ocak 2013 Çarşamba

DEHLİZ

ALINTIDIR.
Kapak Tasarım : Berna Özbek Keleş
Basım Yılı : 2010
Yayınevi : Sepya Kitaplar
Sayfa Sayısı : 349


Sevgili Kitapkurduyum Ben' in yaptığı
çekilişten kazandığım kitaptı DEHLİZ...

Türü macera, gerilim.
Bu türde yazılan birçok kitaba
göre daha az gerilim var...

Baş kahramanımız Faruk.
Faruk' un en yakın arkadaşı olan Altan' ın
vurulmasıyla başlıyor olaylar.
Faruk Altan' ın bıraktığı zarfla beraber 
olayları çözmeye çalışıyor fakat 
bu hiçte kolay olmuyor.
Çünkü İstanbul' da yeniden bir
Bizans hakimiyeti kurulmaya çalışılıyor...

Ben kitabı beğendim özellikle sonlara doğru gerilim daha da
arttı ve sayfaları nasıl çevirdiğimi bile farkedemedim;)
Beğendiğim bir diğer konu ise İstanbul' un birçok yerinden
bahsedilmesi.Eğer sizde benim gibi
İstanbul' a hayranlık duyuyorsanız
seveceğiniz çok yer var kitapta ;)

Eleştirmeden duramayacağım konu ise 
kitapta çok fazla yazım hatası olması.
Özellikle sonlara doğru okadar çok
yanlış yazılmış kelime varki
sinir olmadım değil...

Genel itibariyle tavsiye edebileceğim bir kitap...

Bakalım beğenecek misiniz?  ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)