2 Mart 2013 Cumartesi

GÖLGE VE KEMİK


Tür : Fantastik
Orijinal Adı : Shadow and Bone
Basım Yılı : 2013
Yayınevi : Martı Yayınları
Sayfa Sayısı : 382


Son zamanlarda okuduğum en güzel
kitaplardan biriydi Gölge ve Kemik...

Alışılagelmişin dışındaki içeriğiyle
hemen etkisi altına alan bir kitap bana göre.
Anlatımı çok akıcı ve bir sonraki sayfaya geçmek
için acele ettiğim yerler oldu.
Bazı yerlerde ise konunun fazlaca uzun yazıldığını
düşündüm ama genel itibariyle çok sevdim
ben bu kitabı ;)

Kapak tasarımı benim için herzaman 
önemli olmuştur ve bu kitabında, aslının aynısı
olan kapağı beni büyüledi diyebilirim...

Malyen ve Alina romanımızın baş kahramanları.
Roman Alina' nın dilinden anlatılıyor.
Malyen' e olan tertemiz aşkı,
henüz kullanmayı bilmesede Karanlıklar Diyarı' nın
sonu olacak gücü ve
hayatını değiştiren daha birçok olay
bu romanın elden düşürülmeyecek bir roman olmasını 
sağlıyor...

Ben herkese tavsiye ediyorum bu kitabı ve 
mutlaka okumalısınız diyorum.
Devamı olan diğer kitapları
sabırsızlıkla bekliyorum...

Veee tabiki MARTI YAYINLARI' na birkez daha
çooook teşekkür ediyorum...

Sevgiler ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)