1 Mart 2013 Cuma

BEN SENİN BİLDİĞİN KIZLARDAN DEĞİLİM

ALINTIDIR
Basım Yılı : 2012
Yayınevi : Sonsuz Kitap
Sayfa Sayısı : 298

Ben Senin Bildiğin Kızlardan Değilim kitabı
gerek adı gerekse kapağı itibariyle dikkatimi 
çeken bir kitap olmuştu.
Ama tam bir 15-18 yaş kitabıydı...

Olaylar bir lisede geçmekte.
Herzamanki gibi çalışkan ve her konuda başarılı bir kız,
bu kızın kavga edip konuşmadığı en yakın arkadaşı,
popüler bir futbol takımı ve
esas kızın önceden bakıcılığını yaptığı hoppa bir kız.
İşte tüm kitap bunların arasında geçen 
olaylardan ibaret...

Açıkçası 298 sayfayı okuyana kadar
ömrümden ömür gitti ama
kitabı yarım bırakma gibi bir 
adetim olmadığından bunu da bırakamadım...

Ben okudum çokta beğendim diyenler kimler bakalım :)


2 yorum:

  1. kitap çok güzel.Kızım 10 yaşında ve merak edip aldım. Odan önce okuyup değerldirdim sonuç:14 yaşından sonra okuması daha faydalı olur....... Keşke kitabın üstünde yaş sınırı belirtilseydi.Şimdi elinden nasıl alacağımı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaş sınırı belirtilmesi konusunda kesinlikle katılıyorum ;)
      Faydalı olabileceği gibi yanlış örnek alınabilecek durumlarda söz konusuydu 15 yaş altı çocuklar için..
      İsterseniz çocuğunuzun dikkatini çekebilecek başka kitaplar alın ve bu kitabı okumasını biraz daha erteleyin;)

      Sil



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)