18 Ağustos 2013 Pazar

TANRI DAİMA TEBDİL-İ KIYAFET GEZER

Alıntıdır.

Yayınevi : Pegasus Yayınları
Yayın Yılı : 2010
Sayfa Sayısı : 447

Hayatınızda hepinizin çok önem verdiği
birkaç insan vardır elbette.
Benim içinde çok çok değerli olan birinde hediyeydi 
bu kitap bana.
Öncelikle buradan ona teşekkür etmek istiyorum 
ve
keşke bundan daha fazlası yazabilseydim ona 
ve oda okuyabilseydi.......

Birçoğunuz bu kitabı okumasa bile 
bloglarda sıkça görmüştür.
Bende merak ediyordum ve ne mutluki
okuma fırsatım oldu...

Romanımız psikolojik bir roman.
Hayatın anlamsız ve boş olduğunu düşünen
ve intihara karar veren Alan' ın tam o esnada
esrarengiz birisi tarafından kurtarılıp 
yeniden hayata döndürülmesini anlatıyor yazar.
Bunu gerçekleştirirkende aslında hayatı neler yaparak
daha cazip ve mutlu olabileceğimiz
bir hale getirebiliriz bunlardan bahsediyor...

Çok fazla sürükleyici olmamakla beraber 
psikolojik romanları sevenler için güzel bir kitap 
olduğunu düşünüyorum.
Farkına varmadığımız ama yaparsak daha mutlu
olabileceğimiz güzel ayrıntılar var kitapta...

Biraz türk filmi tadında olsada bazı yerleri ,
genede okuyun derim 
eminim payınıza düşen yerler olacaktır ;)

İyi okumalaaaar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)