18 Ağustos 2013 Pazar

MART MENEKŞELERİ

Alıntıdır

Yayınevi : Arkadya Yayınları
Sayfa Sayısı : 336
Basım Yılı : 2012

Güzel bir çekiliş sonrası kazanmıştım bu kitabı ;)
Neredeyse tüm blogger arkadaşlarımın
okuduğu ve beğendiği Mart Menekşelerini okumak için can attığım
zamanlarda kazandım işte bu güzeller güzeli kitabı...

Kapak tasarımı , sevimli püsküllü ayıracı ,
konusu ve anlatım tarzıyla kalbimi fethetti Mart Menekşeleri...

Son zamanlarda okuduğum 
en güzel kitaplardan biri diyebilirim ve hatta
bitmesin diye yavaş yavaş okudum...

Hayallere daldığım, okurken film izler gibi hissettiğim,
bir sonraki sayfada neler olacağını merak
ettiğim bir kitap oldu benim için...

Kahramanımız Emily' nin güzel bir
adaya gitmesi ve orada bulduğu bir günlüğü
okumasıyla başlıyor herşey.
Fazla ayrıntı vermek istemiyorum ve
kesinlikle tavsiye ediyorum okumayanlara ;)
Çok güzel bir aşk hikayesi okumak istiyorsanız
hemen alın ve okuyun derim...

Herkese bol okumalı günler ....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)