29 Kasım 2012 Perşembe

YÜREĞİNİN GÖTÜRDÜĞÜ YERE GİT

ALINTIDIR
Yayınevi : Can Yayınları
İtalyanca Aslından Çeviren : Eren CENDEY
Basım Yılı : 1996
Özgün Adı : Va' dove ti porta il cuore
Sayfa Sayısı : 158


Şimdilerde devamlı dilimizdedir 'kuşak farkı' kavramı.
Büyüksek küçüklerin bizi anlamadığını,
küçüksek büyüklerin bizi anlamadığını
söyler dururuz..

İşte bu kitapta bu konuyla ilgili okadar ince noktalara değinilmiş ki
emin olun birçok kısmı bugüne kadar çok fazla
dikkat etmediğiniz şeyleri düşünmenize
neden olacak..

ALINTIDIR.

Bir babaannenin torununa yazdığı mektuplar var kitapta.
Hem kendi gençliğini hem yaşadığı aşkı hem kızıyla olan ilişkisini 
hem de tüm bunlardan sonra torunuyla olan ilişkisiyle
ilgili iç hesaplaşmasını okuyoruz bu mektuplarda..

Gizli kalmış şeylerin günün birinde nelere sebep olacağını,
yaptığımız tercihlerin hayatımızı nasıl yönlendireceğini,
ama ne olursa olsun yüreğimizin sesine kulak vermemizi
söylüyor yazar..

Kitabın dili çok sade ve oldukça akıcı.
Sıkılmadan ve kendinizi sorgulayarak okuyacağınız bir kitap..

Ben en çok 10 Aralık tarihinde yazılan kısmını beğendim
ve gerçekten okurken çok duygulandım.
Favori kitaplarım arasında sayabileceğim bu kitabı hepinize tavsiye ediyorum umarım sizlerde beğenirsiniz ve yorumlarınızı
benimle paylaşırsınız ;)

....Bol okumalı günler....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)