29 Kasım 2012 Perşembe

FALAN FİLAN

ALINTIDIR

Yayınevi : Esen Kitap
Basım Yılı : 2012
Sayfa Sayısı : 236


Popüler kültür gerçekten çok farklı birşey.
Neden mi ?
Çünkü ben fazla popüler olan şeylerin çokta
kaliteli olmadığına inananlardanım.
Evet bugüne kadar hep böyle oldu çünkü benim için.
Çok fazla reklamı yapılan bir filme gittiysem beğenmedim ya da 
çok fazla reklamı yapılan bir kitabı okuduysamda beğenmedim..

İşte Falan Filan da benim bu düşüncemi destekler nitelikte bir kitap
 benim için.Son günlerde sosyal paylaşım sitelerinde ve
televizyonlarda ünlüler başta olmak üzere bir çok kişinin elinde
bu kitabı gördüm ve almak istedim..Ama sonuç
aynıydı benim için...

Oben Budak adlı bir köşe yazarının romanı Falan Filan.
Kitabın kahramanı ise Bige.
3-5 günde bir değiştirdiği sevgililerden, kimle
yatıp kimle kalktığından bahseden eğlenceli 
olduğu kadar cinsel içerikte taşıyan bir roman.

Ben beğendiğimi söyleyemem ama okuduğum yorumlara bakılırsa 
beğenen ve oldukça eğlenceli bir yaz kitabı
olduğunu düşünen kitle oldukça büyük..

Yorumlarınızı bekliyorum ;)

....Bol okumalı günler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ ;)